A szupervízió, mint a munkahelyi stressz csökkentés és egészségmenedzsment hatékony eszköze

A HR felelős azért, hogy segítse a munkatársakat az egészség fenntartásához szükséges stressz megelőzésében, kezelésében, megszüntetésében, törődjön azzal, hogy a dolgozók jól érezzék magukat a munkahelyükön, kellően motiváltak és elkötelezettek legyenek. Olyan helyzet teremtésére van tehát szükség, amelynek során a munkatársak az általuk végzett munkáról, az e közben felmerült nehézségekről, stresszhelyzetekről, elakadásokról beszélni tudnak. Ezt a lehetőséget hívatott megteremteni, a ma már önálló szakterületként működő szupervízió. A szupervízió a szakmai személyiség épségének megőrzését, a munkahelyi stressz pszichés ártalmainak csökkentését, illetve a megelőzést tűzi ki céljául annak érdekében, hogy a munkatársak elkötelezetten, kiegyensúlyozottan és hatékonyan tudjanak dolgozni.

letöltés

 

 

Lapszám: 
2011/2